Wymagania systemowe:
Win95/98/Me/2000/NT; Pentium II 300; 64 MB RAM; karta graficzna: 3D z 16 MB RAM zgodna z OpenGL; najnowsze sterowniki do wszystkich urządzeń oraz najnowszy pakiet DirectX
Cały ten pakiet, działający zarówno na zwykłych pecetach jak i Macintos\"ach, jest znakomitą propozycją dla wszystkich chcących sobie przypomnieć jak wygląda najlepszy na świecie deatmatch!
Quake ]|[ Arena:
Trzecia część niezwykle popularnej serii. Celem twórców Quake ]|[ Arena było całkowite pozbycie się fabularnego trybu gry dla jednego gracza i zastąpienie go trybem deathmatch.
System sztucznej inteligencji sterujący zachowaniem komputerowych przeciwników został opracowany na podstawi badań nad zachowaniem żywych graczy w trybach multiplayer.
Gra składa się z 30 poziomów, z których każdy zawiera 4-5 aren. Ukończenie jednej z nich umożliwia dostęp do następnej.
Na potrzeby Q3A opracowano nowy engine graficzny umożliwiający szybką, dynamiczną grę nawet na słabszych komputerach.
Quake ]|[: Team Arena
Zawiera rozbudowany system gier drużynowych, idący znacznie dalej niż zwykły Team Deathmatch. Gracze będą walczyć np. o utrzymanie strategicznych obszarów. Dodatek będzie zawierał nowe bronie i nowe power-upsy.
Nowością są drużynowe power-upsy umiejscowione w bazie danej drużyny i dostępne tylko dla jej członków. Umożliwia to budowanie zespołu składającego się z graczy o różnych umiejętnościach (np.: zwiadowca - zwiększona szybkość,\"double\" - zwiększona siła).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach